.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی791 واحد صنفی متخلف در گلستان

رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارت نورزی تاکنون از 11 هزار و 877 واحد صنفی نظارت و بازرسی شد که 791 واحد متخلف صنفی شناسایی شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، نادعلی کهنسال اظهار داشت: این واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به ارزش 513 میلیون ریال برای صدور رای به هیئتهای رسیدگی به تخلفات صنفی سازمان و شهرستانها ارسال شدند.

وی افزود: همچنین طی این مدت 616 مورد گزارشات و شکایات مردمی از ستادهای خبری سطح استان دریافت و رسیدگی شده و در طرح نظارتی ویژه نوروز که از 11 اسفند ماه سال 87 آغاز شد، 210 نفر بازرس، کارشناس و ناظر افتخاری شرکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روزهای پایانی سال گذشته هزار و 800 تن میوه شامل 700 تن پرتقال و 380 تن سیب در 130 مرکز توزیع در سطح استان توزیع و پنج نمایشگاه فروش بهاره در استان دایر شد.

به گفته کهنسال، در ایام نوروز 550 واحد صنفی در سطح استان با هدف ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت دارند.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان بیان داشت: در ایام نوروز نیز 600 تن مرغ منجمد و0 15 تن روغن مایع در نمایشگاه های فروش بهاره و 10 تن گوشت قرمز بین مسافران و شهروندان توزیع شد.

وی تاکید کرد: اصناف و بازاریان استان گلستان آمادگی لازم جهت فراهم کردن اصلاح الگوی مصرف را دارند.

27 هزار و 500 واحد صنفی دارای پروانه در گلستان وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.